این نیز بگذرد

مهسا مولاجو کارشناس اقتصاد هستم امیدوارم در فرصتهای مناسب بتوانم مطالبی در اختیار شما عزیزان بگذارم .

این نیز بگذرد

مهسا مولاجو کارشناس اقتصاد هستم امیدوارم در فرصتهای مناسب بتوانم مطالبی در اختیار شما عزیزان بگذارم .

خسته:

دوشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۳۳ ق.ظ

خسته ام ؛ خسته از این همه تظاهر به خوب بودن 


خسته‌ام به اندازه‌ی تمام روزهایی که بودم خسته‌ام 


خسته‌ام از اینکه با توان کوچکم همه را راضی نگه دارم 


خسته از این همه ترس؛ ترسِ از دست دادن کسایی که دوسشون دارم 


خسته از این همه بغض ؛ از این همه تنهایی


اما وقتی میخوام از زندگی ناامید بشم یه چیزی از ته دلم میگه که همه چیز درست میشه 


مثل همیشه خدا با منه 


ای خدا دستمو ول نکن


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۲۴
مهسا مولاجو

نظرات  (۱)

۱۹ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۲۹ نسرین اسکویی
عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی